Якщо ви маєте власний сайт, то напевно коли не будь заробляли за рахунок розміщення реклами. Є багато різних типів реклами. Дуже прибутковою рекламою вважається тизерна реклама. Яндекс вирішив боротися з такою рекламою.
За збільшенням заробітку деякі вебмайстри забувають про інтереси користувачів і розміщують шокуючу, іноді неприємну і відволікаючу увагу рекламу.
Яндекс провів дослідження, які показали, що сайти з тизерною рекламою, користувачам зовсім не подобаються.
Крім того, найчастіше така реклама веде на сторінки, де користувачів вводять в оману, запропонувавши пройти “смс-перевірку”, а насправді це платні смс-підписки. Яндекс отримує багато скарг на такі сайти.
У зв’язку з цим у Пошуку буде поступово впроваджуватися механізм, який віддає перевагу сторінкам, які не містять тизерної реклами.
Поки що Яндекс ввів бета Пошук, в якій сторінки з такою рекламою розміщуються нижче. Бета-версія пошуку доступна за адресою http://new-buki.yandex.ru. Перший етап впровадження змін у Пошуку планується протягом місяця.
Сколько себя помню, поисковики всегда борются, веб владельцы каждый раз придумывают что-то новенькое =)
ох уж цей яндекс