На сьогоднішній день існує маса видів реклами: зовнішня, на телебаченні, в пресі і т.п. Однак методи, які використовувалися для підвищення попиту на товар десять років тому, втратили свою актуальність і почали здавати свої позиції. ЗМІ не в силах дати відсіч потужному натиску з боку Інтернету. З кожним днем коло користувачів Всесвітньої павутини розширюється. Люди все більше часу проводять в Інтернеті. При цьому вони не просто займаються пошуком інформації, але й роблять онлайн-покупки. У зв’язку з цим все більше комерційних компаній роблять вибір на користь просування веб-ресурсів у Мережі.
Просування сайту має не меншою ефективністю залучення клієнтів, ніж реклама в газетах або на телебаченні. До того ж вартість розкрутки в Інтернеті істотно дешевше. Та й окупає вона себе швидше. Раскрутка сайта дозволяє організувати ефективну рекламну компанію за кілька днів. До того ж просування в Інтернеті володіє гнучкістю. Наприклад, контекстна реклама (один з різновидів розкрутки) дозволяє транслювати рекламні оголошення конкретної групи користувачів, відібраних за статтю, віком, географічному положенню … Отже, витрачені кошти окупляться швидше. Ефективність просування сайту досить легко проаналізувати (чого не можна сказати про офлайн-реклами). За допомогою сучасних веб-інструментів можна дізнатися відсоток конверсії, відстежити кожного відвідувача, який перейшов на сайт за посиланням і т.д.
Як аналізується ефективність просування сайту?
Вкладаючи гроші у просування, певна річ, що кожен бажає отримати найвищі результати. Однак як можна оцінити ефективність просування? Для цього існують методи моніторингу результатів розкрутки. Вони дозволяють:
– стежити за змінами головних характеристик интернет-проекту (кількість посилань, кількість проіндексованих сторінок и т.п.);
– контролювати навіть незначні зміни у позиціях сайту по визначеному переліку пошукових запитів;
– при необхідності аналізувати поведінку інтернет-користувачів (за допомогою інструмента Google Analytics).
Щомісяця протягом усієї інтернет-кампанії клієнт може переконатися у ефективності просування сайту за допомогою звітів, які надає SEO-студія. У звітах вказуються позиції ресурсу по узгодженому заздалегідь списку ключових слів та словосполучень. Це що стосується просування сайту. У випадку коли проводиться продвижение сайта по клікам, головним показником ефективності являється CTR (тобто відношення кількості показів до кількості кліків). Відносним показником підвищення відвідуваності інтернет-ресурсу вважається CTI (доля відвідувачів, котрі неодноразово заходили на веб-проект). Таким чином можна наочно оцінити результати співпраці з певною SEO-компанією.
У якій пошуковій системі краще виконувати просування сайту в Україну?
Найоптимальніший варіант – це просування сайту у всіх пошукових системах. Так як завжди існує певна ймовірність того, ваші потенційні покупці користуються різними пошуковими системами (і не можна точно вгадати, який саме). Однак у більшості випадків просувати сайт в декількох пошукових не має сенсу. До того ж це потягне за собою великі витрати. Тому просування сайту починається з визначення його цільової аудиторії. Якщо ваші товари/послуги націлені на українських споживачів, тоді вам необхідна розкрутка в Google. В Україну Google є основною пошуковою системою. За результатами досліджень її воліє більше половини українських інтернет-користувачів. В даному випадку розкрутка сайту в Google буде набагато ефективніше, тому що дозволить підвищити відвідуваність ресурсу з мінімальними витратами.